Dansatelier voor vrouwen

Maandelijks
vrouwenatelier
  zaterdag 24 februari 2018 16:30 - 18:00

Een dansavond zoals “From inner fences to free senses”; zonder aangeleerde pasjes, bewegend op je impulsen, verdriet toelaten, plezier beleven,... 
Ruimte creëren en kracht opwekken in het bekken. Alcoholvrij.
Met lange rok of stoere broek, enkel waar jij je goed in voelt.

Van pop/ oriëntaalse/ hedendaagse muziek/ darboeka over opwekkende beats tot reggaeton. Het ene ritme zal je aanspreken, het andere is een uitnodiging om mee aan de slag te gaan of te rusten.

Onze vrouwelijke kern ligt in onze heupen, ze in beweging zetten is helend, deugddoend. Toch durven of kunnen veel vrouwen tijdens het dansen (on)bewust niet wiegen met de heupen. Veel zitten vast met hun bekken. Dit trekt zich door naar je ganse houding en je gevoel. Het is een intense ervaring in vrijheid te bewegen met het bekken, waar zoveel kracht in geborgen ligt. 
Deze avond is een kans en een uitnodiging hiermee te experimenteren op een plaats waarin je je grenzen kan verkennen en angsten tegemoet komen.

!Welkom vrije geremde verlegen krachtige ontembare vrouw! Met of zonder ervaring. Kom zoals je bent. 

De inleidende dansmeditatie brengt ons dieper bij onszelf, helpt ons stevig te gronden. We bevrijden ons van remmingen en oordelen en bewegen vanuit verbinding met onze ademhaling.
Daarna gaan we ongeremd en ongedwongen vrij dansen met gans ons lijf, en soms met de heupen, met kleine suggesties van mij. 
Op tijd rusten wanneer je dit nodig voelt.

Touche la Vie

Deelname €16 Inschrijven noodzakelijk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Meer info volgt via mail na inschrijving. Plaatsen zijn beperkt.

Wie er niet geraakt en graag wil carpoolen laat het mij weten, dan deel ik onderling jullie gegevens. Of... zet een oproep op 'pool4dance' op facebook.

Praktisch:
Welkom vanaf 16.15u
16.30u Start met kennismaking en opwarming.
18.00u Afsluitmoment met een gratis heerlijke thee.

 

E-mail
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Website

 

Datumoverzicht (Evenementdetails)


  • zaterdag 24 februari 2018 16:30 - 18:00

Powered by iCagenda