Dance - From inner fences to free senses

Maandelijks
touche-la-vie
  zaterdag 27 januari 2018 16:30 - 18:00

Blootvoets en ongedwongen dansen, spanningen bevrijden, een niet te bedwingen glimlach of verdriet laten komen en bewegen op de golven van je innerlijke impuls. Alles laten zijn wat is. 
Of .. het leren loslaten van alle remmingen en oordelen in ons hoofd en vrij experimenteren van nieuwe lichamelijke mogelijkheden.

De inleidende dans brengt ons met de aandacht naar het lichaam, dieper bij onszelf, helpt ons stevig te gronden en de mensen en ruimte verkennen. We gaan over naar ongeremd vrij dansen, op verschillende ritmes en stijlen, met kleine suggesties van mij.

Elke beleving is persoonlijk en kan jou dicht bij jezelf brengen. Een plaats waarin je je grenzen kan verkennen en angsten overwinnen.

Deelname €16 Inschrijven noodzakelijk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Meer info volgt via mail na inschrijving.

Wie er niet geraakt en graag wil carpoolen laat het mij weten, dan deel ik onderling jullie gegevens. Of... zet een oproep op 'pool4dance' op facebook.

Praktisch:
Welkom vanaf 16.15u
16.30u Start met kennismaking en opwarming.
18.00u Afsluitmoment met een gratis heerlijke thee.

 

E-mail
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Website

 

Datumoverzicht (Evenementdetails)


  • zaterdag 27 januari 2018 16:30 - 18:00

Powered by iCagenda