Zomer Intensive: de Krijger

ZOMER INTENSIVE: De Krijger
Maandag 11 augustus t/m vrijdag 15 augustus, telkens van 10u00 tot 12u30
De Krijger Arjuna, de mythische figuur in de Bhagavad Gita heb ik leren kennen door mijn yoga lerares Anat, zij heeft met haar inspirende verhalen in mij een diepe interesse in yoga filosofie wakker gemaakt waarvoor ik haar altijd dankbaar zal blijven.
Om een goed en zinvol leven te leiden is het noodzakelijk dat we Krijger kwaliteiten ontwikkelen, niet om
tegen de wereld te vechten maar om onze eigen innerlijke schaduwkanten onder ogen te zien en alle kracht, focus, doorzetting en vooral moed te gebruiken om elke dag opnieuw voor 'goed' te kiezen en juist te handelen.
In deze vijfdaagse Intensive gaan we die krijger kwaliteiten wakker maken via dynamische staande Yang houdingen en leuke Krijger flows om kracht, focus en evenwicht te ontwikkelen afgewisseld met rustige yin houdingen om zo tijd te nemen om de ervaring te integreren in lichaam en geest.
Hier tussen weef ik simpele uitleg over het concept yin en yang, meridianen of energiekanalen en hoe je die kanalen kunt beïnvloeden in bepaalde houdingen.
Je leert wat een chakra is en hoe chakra's en meridianen elkaar beïnvloeden en niet alleen ons fysieke lichaam maar ook ons handelen en denken bepalen.
We oefenen chakra meditatie en mindfulness meditatie.
Heb je al minstens een jaar yoga ervaring bij mij of bij een andere docent die een affiniteit heeft met het programma dat ik aanbied dan is dit iets voor jou. Bij twijfel mag je mij gerust een mailtje sturen met je vragen.
Indien je er niet de hele week wil of kan bij zijn, kun je ook per dag inschrijven.
De hele week meevolgen is echter een aanrader indien je een interesse hebt in wat yoga te bieden heeft.
WANNEER: Maandag 11 t/m Vrijdag 15 augustus van 10:00- 12:30
PRIJS: Vijfdaagse: 150 euro, 10 plaatsen beschikbaar
PRIJS: Per dagdeel : 38 euro, 5 plaatsen beschikbaar
Alle datums
- Van maandag 11 augustus 2025 10:00 tot vrijdag 15 augustus 2025 10:00